Общий рейтинг:
Поездка: 06 октября 2010
Отзыв:
ТОП рейтинги месяца - Ноябрь 2010
1 «
Все лидеры  |  Приобрести отчет

Отзыв на тур Альпийское три "о" Мюнхен, замок Нойшванштайн, Цюрих и Вена!

Альпійське тріо

Дата поїздки 06.10.2010р.

Вітаю усіх туристів!!!

Хочу поділитися з Вами, шановні, враженнями від туру «Альпійське тріо».

Оскільки я, як вважають всі мої друзі, оптиміст і моє кредо «Світ навколо нас настільки гарний, що бачити якомога більше з того, що створив для нас Господь, то є велике щастя і ні з чим незрівняне задоволення» тому свідомо вирішила не поспішати з остаточними висновками щодо цього туру.

Але пройшов місяць після його закінчення і ось мої висновки:

- програма туру, безумовно, дуже гарна і цікава, навіть для тих, хто в Європі не вперше;

- готелі пристойні, можна нормально відпочити і відновити сили, адже програма дуже насичена;

- гіди на екскурсіях, за виключенням Мюнхену, професійні, а деякі просто чудові.

А тепер про негатив в реалізації програми туру:

1. Рівень загальної культури керівника групи Дмитра Довганика бажає бути, м’яко кажучи, відповідним, особливо при спілкуванні з туристами. Погане володіння ним мовами, як російською так і українською, та такі ”перли” як: «Інсбург», «автобам», ржаний хліб (наголос на літеру «а»), Геттє та інш. Все це під час монотонного зачитування на шляху прямування малозмістовної інформації та ще й при неодно-разовому повторенні, погодьтесь, не може не дратувати;

2. Недбале ставлення керівника групи до своїх прямих обов’язків, у т. ч. по організації поселення туристів в готелі, наприклад:

- в м. Шопрон зупинив автобус щонайменше на відстані 150м. від готелю і змусив туристів з речами добиратися до рецепції, а потім повертатися в автобус, оскільки з᾽ясувалось що місця групі заброньовано в іншому готелі міста;

- у Зальцбургу туристи були змушені тягати по сходах готелю важкі валізи замість того щоб скористатись ліфтом, яким можна доставити речі на будь який поверх готелю безпосередньо з місця паркування автобусу (на це наступного дня увагу водіїв автобусу звернув один з туристів і на що керівник групи замість вибачення, не моргнувши оком, відповів що ці місце паркування і під’їзд до нього призначені для рейсових (!!!) автобусів).

3 Відмова керівника групи повідомити на прохання туристів прізвища водіїв і відсутність його реакції на зауваження туристів з приводу:

- численних порушень водієм на ім᾽я Сергій ПБДР;

- наявності запаху перегару від водія під час керування автобусом;

- випадку коли під час заправки автобусу пальним, водій закрив двері салону з пасажирами і на деякий час полишив автобус.

Чесно кажучи, спостерігаючи за цим ” Шумахером”, інколи ставало просто моторошно, а перспектива безпроблемного повернення додому здавалася майже нереальною.

4. З огляду на те, що на факультативні оглядовї екскурсії до Ліхтенштейну та Люцерну вирушає переважна більшість туристів групи, менеджери ”Аккорд туру” мали б скоригувати час їх проведення з урахуванням того, що в жовтні день вже значно коротший. Прямуючи на екскурсії в сутінках та повертаючись в темряві до готелю при повному мовчанні керівника групи, побачивши при цьому невелику кількість окремих туристичних об’єктів, та і то, за умови їх достатнього освітлення, всі 36 туристів були дещо розчаровані та невдоволені, чого ніяк не можна було сказати про наших керівника групи та водіїв, зважаючи на достатньо високу вартість самих екскурсій;

5. Нераціональний переїзд повз Відень до транзитного готелю, а на другий день повернення до Відня, в наслідок чого, як мінімум, по 2.5 години часу було втрачено для відпочинку туристів після тривалого переїзду та такого бажаного знайомства з Віднем наступного дня.

Так вже вийшло що, знаходячись з 23 жовтня у відрядженні у Хабаровську, я мала можливість в турах «вихідного дня» скористатися послугами двох російських туроператорів. Задоволення від цих турів перевершило всі сподівання. Кожні, під-креслюю, кожні витрачені карбованець та хвилина часу були використані тур-операторами на отримання туристами максимального обсягу незабутніх вражень, позитивних емоцій та комфорту!!!

Тому, можливо, є сенс керівництву ”Аккорд туру” повчитися у своїх російських колег та запозичити їх досвід для того, щоб усунути недоліки, які істотно псують враження від туру і свідчать про елементарну неповагу до туристів.

І на останок, цитуючи відгук п. Олега /м. Кременчуг / ”…Каждый из нас может видеть только то, что несет в своем сердце. Тот, кто не нашел ничего хорошего везде, где побывал, не сможет отыскать ничего другого ни тут, ни в любом другом месте…” бажаю кожному туристу щоб, не зважаючи на будь-що, його серце під час подорожі наповнювалося щастям від краси і гармонії оточуючого світу. а про цих діму та сергія ми, обираючи наступний тур, згадаємо обов’язково лише для того, щоб обійтися без них.

Всім Вам гарних доріг і незабутніх вражень!!!

Міла Київ
|
|
|
|
|
|
|
|
* объекты, маршруты, исторические места, отели которые упомянуты в отзывах с более ранней датой размещения отзыва, могут не соответствовать объектам, которые актуальны в туре на данный момент
С целью улучшения сервиса, просьба сообщить причину закрытия (отказа) от функции "Заказать".
Будем очень признательны за Ваш вклад в развитие функции.
OK
Спрашивайте...
Спрашивайте...
Подберем тур!
Подберем тур!
Забронируем!
Забронируем!
23 октября 2018
Отзывы о других турах