Общий рейтинг:

Жахлива організація туру та неадекватний керівник групи.

"Доброго дня. Ми обрали тур "Наш Будапешт! Закрут Дунаю, Відень і Хевіз!" https://www.akkord-tour.com.ua/reviews/tour/2216 Хочу поділитись своїм відгуком і застерегти багатьох від зіпсутого відпочинку."

Поездка: 17 июля 2018
Отзыв:
Рейтинг:
ТОП рейтинги месяца - Июль 2018
1 «
Все лидеры

Отзыв на тур Наш Будапешт! Излучина Дуная, Вена и Хевиз!

Протягом 12 років ми їздимо в тури від Аккорду і це був наш останній раз з цією фірмою!

Все почалось з того, що багато туристів в автобусі змінили свої місця, які за ними були закріплені спочатку і навіть на моєму місці вже сиділи інші люди. Ми культурно пояснили, що ці місця закріплені за нами. Деякі туристи взагалі мали подвійні місця (таких було троє) а керівник групи просто сказала нам що вони це зробили самовільно. Керівник групи Наталія Баришнікова навіть не розбиралась хто де сів, їй було всерівно.

Ми ще навіть ми не встигли виїхати зі Львова як автобус почав диміти і всі почули жахливий сморід. Туристи почали кричати, щоб водій зупинив та перевірив що трапилось. В результаті виявилось, що згоріло щеплення. Керівник групи була розгублена, спочатку сказала, що нам мають дати інший автобус, а потім наш автобус, який поламався, просто поїхав кудись зі всіма нашими речами. Ніхто нового автобусу не дав, керівник сказала що нам потрібно чекати 2 години бо поламаний автобус поїхав на сервіс. Іншого вибору у нас не було, тому ми всі чекали на вулиці. (з 19 до 21 години). Також хочу додати, що в автобусі с самого початку було грязно, розкидані візитки еротичного масажу та підголовники з назвою "аккорд тур" були всі в плямах. Часто виключали кондиціонер і було дуже душно. На кордоні нас маринували в салоні автобуса без включеного кондиціонера і з зачиненими дверима та люком. Нам просто не було чим дихати.

Керівник групи, Наталія Баришнікова, весь тур спілкувалась лише російською мовою, хоча в автобусі були і україномовні туристи. Хоча всі попередні рази, коли ми їздили з Аккордом, наші керівники розмовляли українською.

Взагалі ми вперше зіткнулись з такою непрофесійною людиною. Не можемо зрозуміти, як такі люди взагалі можуть працювати з людьми! Протягом всього туру було дуже багато кричущих випадків, коли Наталія дозволяла собі при всій групі фрази "мене всі дістали! ", "я тут начальник і я так сказала! ", "через таких туристів як ви у мене потім проблеми! ", "приходьте всі вчасно бо мені потім важко вирахувати кого нема в автобусі і ми поїдемо без вас", "деякі туристи платять всього 60 євро за тур, а потім висказують свої претензії! ". За її словами, ми маємо бути вдячні, що нас поселили в готель, який знаходиться в центрі Будапешту (хоча він знаходився не в центрі і до центру ще треба було їхати 9 зупинок на громадському транспорті).

Був навіть випадок біля готелю в Будапешті, коли вона почала кричати "поїхали! " а біля автобусу ще стояли наші туристи, яких вона просто не помітила.

Перед кордоном керівник групи почала збирати зі всіх по 9 євро на вхід в термальні купальні і сказала що поміняє їх в обміннику на форінти. Для чого це робити, якщо після того як вона поміняла гроші, всіх туристів завезли в інший обмінник і вона сказала що тут всі можуть поміняти свої гроші на форінти? Туристи ж могли одразу дати Наталії форінти для входу, а не євро. Зрозуміло, що таким чином вона хотіла заробити собі на курсі. Також вона доказувала що для всіх туристів вартість входу в термальні купальні Мішкольца одинакова, хоча потім вияснилось, що є і груповий вхід (дешевший) і вхід для дітей. Наталія провела групу по груповій ціні, хоча позбирала зі всіх гроші як за кожного окремо. І також вона почала нервувати, коли дехто з туристів сказав що хоче оплатити вхід у термальні самостійно.

Також нам дали заповнити таблицю з додатковими екскурсіями, хто на які хоче поїхати. Сказали, що якщо назбирається 10 чоловік, то екскурсія відбудеться. В результаті майже всі екскурсії з факультативу не відбулись, тому що вже не 10 чоловік повинно було бути, а 15, тому що "фірма не виходить в плюс"! Ціна екскурсій далеко не дешева, навіть на той же кораблик в Будапешті ціна 26 долларів з людини. Ми пішли на кораблик без групи і нам получилось всього по 9 євро з людини, а враження ті ж самі. Для чого тоді переплачувати?

Обзорна екскурсія в Будапешті була всього 2 години і нам показали дуже мало місць, які повинні побачити туристи. Гід, яка проводила екскурсію, дала нам зрозуміти, що аккорд тур їй мало заплатив і якщо ми хочемо побачити справді круту екскурсію, то за + 20 євро вона нам її проведе. Чому аккорд не міг хоча би одну екскурсію організувати нормально? Щоб туристи нормально побачили Будепешт, в якому були аж 3 дні? Добре що ми з чоловіком змогли самостійно організувати собі відпочинок і не були прив'язані до групи.

Керівник групи Наталія Баришнікова, коли зрозуміла, що більшість факультативів не відбудеться, взагалі втратила інтерес до групи, хоча обіцяла об'єднати нас з іншими групами аккорду і відправити на факультатив.

Також вона неправильно пояснила нашій групі як добратись з центру міста в наш готель, напевно вона сама ніколи не добиралась, тому сказала що вона цю інформацію прочитала в Google..... (без коментарів)

Після Будапешту ми вирушили на дегустацію вин в Токай, але потрапили туди аж в 22 годині і нас зустріли фразою що "в такий час ми зазвичай вже не приймаємо туристів".. ми відповіли що всі претензії до керівника групи і до фірми, яка організувала цей тур. Наталія пробувала віджартуватися, але їй це не вдавалось. Вся група була на неї дуже зла і неодноразово виникали сварки у автобусі, на які Наталія говорила що "я за це не відповідаю" і т. д. Тобто вона повністю знімала з себе відповідальність за те, в чому не було її прямої зацікавленості.

Мені дуже сумно, що політика компанії "Аккорд тур" змінилась в гіршу сторону. За 12 років я вперше настільки не задоволена туром і організацією всього відпочинку. Більше у нас немає бажання їхати з цією компанією взагалі. Краще самостійно організувати свою подорож, ніж довіряти це таким непрофесіоналам.

Дякую за те що прочитали мій відгук, надіюсь що ви зробите правильні висновки для себе.

|
|
|
|
|
|
|
* объекты, маршруты, исторические места, отели которые упомянуты в отзывах с более ранней датой размещения отзыва, могут не соответствовать объектам, которые актуальны в туре на данный момент
С целью улучшения сервиса, просьба сообщить причину закрытия (отказа) от функции "Заказать".
Будем очень признательны за Ваш вклад в развитие функции.
OK
Спрашивайте...
Спрашивайте...
Подберем тур!
Подберем тур!
Забронируем!
Забронируем!
20 октября 2018
Отзывы о других турах